پیام تشکر مدیرکل بهزیستی گیلان از دست اندرکاران برگزاری نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در گیلان

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی از تمامی عوامل برگزاری آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در گیلان، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ متن پیام به شرح ذیل است:

« بسمه تعالی »


زیبایی جلوه های وجود بیکران جهان هستی، حضور انسانهای والایی است که  با خدمت خود به دیگر همنوعان موجبات به نمایش در آمدن شکوهمندی سیر خلقت پاک الهی می شوند.

بدون شک یکی از اقدامات ارزشمند رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، بکار گیری افراد دارای معلولیت با تاکید بر حفظ کرامت انسانی در دستگاه های اجرایی از طریق برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت بود که خوشبختانه این امر با تلاش همگانی مسئولین و تمامی خدمتگزاران به جامعه هدف بهزیستی به تحقق پیوست.

 بی تردید برگزاری سالم و موفقیت آمیز این آزمون که با تلاش و همدلی تمامی کارکنان بهزیستی استان اعم از معاونت پشتیبانی، نیروی انسانی، روابط عمومی، همکاران معاونت توانبخشی، اداره حراست، واحد بازرسی و اداره بهزیستی رشت و شهرستانهای گیلان، منشی یاریگران، کارکنان مجموعه جهاد دانشگاهی و نظارت مستقیم معاونت پشتیبانی استانداری گیلان و معاونت دادستانی استان و همچنین پوشش خبری صدا و سیمای مرکز گیلان همراه بود باعث شد تا برگ زرینی دیگر بر افتخارات سازمان بهزیستی ثبت گردد.

لذا اینجانب بار دیگر از تمامی دست اندرکاران برگزاری نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در گیلان قدردانی می نمایم و دوام عزت و سلامت تمامی مسئولین صدیق و خدمتگزاران به جامعه هدف بهزیستی در جهت توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

آریا طوفانی
مدیرکل بهزیستی گیلان

کد خبر 109492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد