ملارد | برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته مواد مخدر

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی از دستاوردها، اقدامات، فعالیتها و ... اداره بهزیستی در مصلی نماز جماعت شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره با توضیح اینکه این نمایشگاه با هدف آگاهسازی، ارائه خدمات مشاوره و اطلاع رسانی به عموم مردم برپا شده بود گفت: حضور کارشناسان پیشگیری و اورژانس اجتماعی و توزیع بروشور از فعالیت های این اداره موجب آگاهی هرچه بیشتر بازدید کنندگان از این اقدامات بود.

وی افزود: در کنار عموم مردم، روسا و نمایندگانی از سایر ارگانهای فعال شهرستان نیز از این نمایشگاه دیدن نموده و در جریان برنامه های اداره بهزیستی به منظور کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرستان قرار گرفتند.

رئیس اداره بهزیستی  ضمن تاکید بر اینکه معضل اعتیاد یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی است گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی با ارائه بروشور و خدمات مشاوره تاثیر بسزایی در روند آگاهسازی عموم مردم دارد.

داود محمد زاده مسئول امور پیشگیری نیز ضمن تشریح برنامه های هفته مواد مخدر گفت: یکی از مهمترین مواردی که میتواند در روند کاهش اعتیاد تاثیر گذار باشد آگاهسازی افراد بویژه والدین است. زیرا بدلیل مشکلاتی که نوجوانان در سنین بلوغ با آن درگیر هستند اگر والدین اطلاعات کافی را داشته باشند و بتوانند در زمان مناسب، برخورد مناسب را بروز دهند تا حد زیادی موارد مربوط به گرایش فرزندان خود به اعتیاد را می توانند کنترل کنند.

کد خبر 110609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد