پاکدشت | بازدید کارشناسان مراکزمثبت زندگی بهزیستی کشور

حیدری و خانی کارشناسان مراکز مثبت زندگی بهزیستی کشور به همراه مقدم کارشناس مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان تهران با هدف بررسی عملکرد و نحوه ارائه خدمات بهینه، از مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کارشناسان مراکز مثبت زندگی بهزیستی کشور و استان تهران به منظور  بررسی نحوه عملکرد مراکز مثبت زندگی و ارائه بهتر خدمات از مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدیدها ضمن بررسی بخش‌های مختلف مراکز مثبت زندگی، نحوه عملکرد آنان در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و همینطور مسائل، مشکلات و عملکرد مراکز مورد ارزیابی قرار گرفت. درنهایت راهکارها و رهنمودهای لازم مطابق دستورالعمل و شیوه‌نامه‌ها به‌منظور بهبود کیفی خدمات به مددکاران و مسئولان مراکز مثبت زندگی ارائه گردید. لزوم مناسب‌سازی و ارتقاء تجهیزات اداری، اشراف مددکاران بر دستورالعمل‌های به روز سازمان، تکریم ارباب رجوع، حفظ محرمانگی و رعایت اصل راز داری در دسترسی به اطلاعات مددجویان و همینطور ارائه آموزش‌های تخصصی مددکاری از جمله نکات مورد توجه و مسائل عنوان شده در این بازدیدها بود.

کد خبر 110625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد