پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی 

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در پیامی با گرامیداشت بیست و ششم مردادماه فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان غیور به میهن اسلامی، اظهار داشت: این روز به عنوان روزی پر افتخار بر صفحات زرین انقلاب اسلامی ایران حک شده و یادآور ایامی پرشور و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
۲۶ مرداد ماه یادآور سالروز بازگشت اسوه های ایمان، عاشقان ولایت، آینه تمام نمای صلابت و بردباری، “آزادگان سرافراز “ است. روز بزرگی که باید به آن انسان های نیکو سرشت و معتقد افتخار کرد که با وجود تمام شکنجه ها، مصائب و سختی های سال های اسارت در برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن ذره ای از اعتقاد آنها کاسته نشد و جهان و جهانیان را مبهوت استقامت، رشادت و مقاومت خویش کردند.
شما آزادگان به عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که همواره بزرگی و بزرگ منشی تان در خاطره ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت این روز خجسته، به خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و بخصوص آزادگان غیور شاغل و بازنشسته بهزیستی مازندران تبریک عرض می نمایم. امید است در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.
فریبا بریمانی 
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 115227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد