در رسانه| روند مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری و عمومی استان اردبیل رصد می‌شود

مشاور استاندار اردبیل در امور توان‌یابان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان گفت: براساس قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، روند مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری و عمومی استان اردبیل رصد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، عظیم قهرمانی اظهار کرد: با هدف نظارت و اشرافیت کامل به تحقق مطلوب روند مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری و عمومی و در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی براساس ماده ۲ از فصل دوم قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، لوگویی با عنوان «توان‌یابان» با فرمت‌های مشخص برای دریافت گزارش‌های مردمی در بخش میز خدمت تارنمای استانداری فعال شد.

وی اطلاع از چگونگی برخورد با توان‌یابان در دستگاه‌های اداری و اجرایی استان اردبیل را از دیگر اهداف مورد نظر عنوان کرد و افزود: هر یک از مخاطبان جامعه هدف می‌توانند با مراجعه به بخش یادشده، پیشنهادها یا انتقادات مستند خود را با این حوزه در میان بگذارند.

مشاور استاندار اردبیل در امور توان‌یابان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان وعده داد کلیه پیام‌های دریافتی از این طریق، بررسی و پس از راستی‌آزمایی، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

کد خبر 115323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد