دماوند| معرفی و تحلیل کتاب پس از پنجاه سال پژوهشی تازه

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند و با همکاری حوزه هنری دماوند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره بهزیستی شهرستان دماوند کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام حسین(ع) معرفی و تحلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نشست  با حضور محسن معادی رئیس و کارکنان اداره بهزیستی، غلامرضا عبداله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین محمدی رئیس اداره  کتابخانه های عمومی، سبحان نورمحمدی مسئول حوزه هنری شهرستان دماوند به مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار شد.
کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام حسین (ع)» اثر سید جعفر شهیدی، روایت و تحلیل قیام امام حسین (ع) در محرم سال ۶۱ هجری است که پنجاه سال پس از رحلت پیامبر (ص) اتفاق افتاد و منجر به شهادت امام و یاران نزدیک ایشان شد.

نویسنده در این کتاب  قیام امام حسین (ع) را از زوایای جدید تحلیل و بررسی کرده و عوامل اجتماعی، سیاسی، قومی و مذهبی را در آن دوره کنکاش کرده است.

 در پایان کریمانی رئیس امور مساجد شرق استان تهران و حسین محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند از ابتکار معادی رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان در خصوص کمک به ترویج کتاب و کتابخوانی مبنی بر ترغیب و تشویق کارکنان و مدجویان آن اداره به مطالعه در انتهای برنامه کارکنان اداره بهزیستی ضمن بازدید از بخشهای مختلف، عضو کتابخانه کوثر شدند.

کد خبر 115491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد