تجلیل از افتخارآفرینان و مدال آوران مسابقات کشوری فوتسال فرزندان ایران زمین و دهمین جشنواره مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور

مراسم تقدیر و تجلیل از فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی فارس اعزامی به هفدهمین دوره مسابقات فوتسال فرزندان ایران زمین و همچنین مدال آوران کاروان اعزامی بهزیستی فارس به دهمین جشنواره ورزشی  افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور با حضور مدیرکل،معاون امور اجتماعی،معاون امور توانبخشی،مسئول تربیت بدنی و امور فوق برنامه بهزیستی فارس و جمعی از  کارشناسان بهزیستی فارس و خانواده افراد دارای معلولیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس ؛
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز در جمع فرزندان؛ مدال آوران و خانواده های ایشان گفت:
 با بیان این که اصل اول موفقیت در ورزش حرفه ای مبحث خودباوری است،اظهار داشت:تقویت خودباوری زمینه بهبود مهارت های حل مسئله و ایجاد دید متفاوت در مواجهه با چالش ها را به دنبال دارد.
هوشیار در ادامه بر اهمیت  *مرام پهلوانی در کنار عنوان قهرمانی*  تاکید کرد و گفت:القاب و عناوین ممکن است در گذر زمان ماندگار نباشد اما منش پهلوانی،عمل به اخلاقیات و روحیه جوانمردی در اذهان ماندگار خواهد بود .
مدیر کل بهزیستی فارس ضمن تقدیر از زحمات مربیان،مسئول تربیت بدنی و کارشناسان امور اجتماعی،خیرین و همراهان و خانواده های افراد دارای معلولیت مدال آور؛کسب این موفقیت ها راحاصل کار گروهی و اتحاد اعضای تیم برشمرد و گفت: اساسا نفس ورزش برگرفته از کارتیمی،همبستگی و همدلی است که ورزشکاران بهزیستی فارس به خوبی این موارد را اجرا کرده و به موفقیت رسیدند.
مدیر کل بهزیستی فارس  بر لزوم استعداد یابی و هدایت استعدادهای ورزشی جامعه هدف  و تشکیل بانک اطلاعاتی در این خصوص نیز تاکید نموده و افزود :شناسایی استعدادهای درخشان فرهنگی و ورزشی فرزندان مراکز  و افراد دارای معلولیت زمینه توانمندسازی و ارتقاء سلامت آنان را فراهم می کند.

اهدای لوح و جوایز به فرزندان و مدال آوران 
بیان خاطرات و مطالبات فرزندان 
نیز در ادامه این جلسه انجام شد. 
گفتنی است فنی ترین بازیکن و بهترین دروازه بان مسابقات فرزندان ایران نیز از تیم فوتسال اعزامی فرزندان بهزیستی فارس انتخاب گردیدند.
همچنین تیم اعزامی بهزیستی فارس به دهمین جشنواره مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت موفق به کسب سه مقام اول و دو مقام سومی در این مسابقات گردیدند.

*دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳*
*سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی فارس*

کد خبر 116767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد