میز خدمت بهزیستی در شهرستان شاهین دژ

طبق روال دوشنبه های هر هفته و در ادامه روند دیدارهای چهره به چهره مردم و مسئولین ، میز خدمت در اداره بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید ‌.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
با حضور ریاست بهزیستی و کارشناسان اداره در خصوص ملاقات مردمی چهره به چهره با مددجویان و توانخواهان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان میز خدمت برگزار و موارد جامعه هدف شهرستان بررسی و رسیدگی گردید .
مهری داداشیان رئیس اداره بهزیستی شاهین دژ گفت: طبق هر دوشنبه میز خدمت در راستای اجرای طرح ملاقات مردمی سازمان بهزیستی و با حضور کارشناسان شهرستانی برای انجام ارتباط چهره به چهره با مدد جویان و توانخواهان بهزیستی برای رفع مشکلاتشان در حوزه های مختلف برگزار شد.
وی افزود: وام های اشتغال برای توانخواهان جهت اشتغالزایی بیشترین درخواست جامعه هدف شهرستان هست و همچنین دریافت و دیعه مسکن و کمک های موردی از جمله هزینه درمانی و دارویی و توانپزشکی بخشی هم برای دریافت کمک هزینه های ایاب و ذهاب مراجعه کرده بودند.
رئیس بهزیستی ادامه داد : با توجه به حضور کارشناسان اداره ، هیچ نامه ای بدون جواب نمی ماند و با بررسی های انجام شده به همه درخواستهای مددجویان رسیدگی خواهدشد.
گفتنی است در این ملاقات تعداد ۱۲ نفر از جامعه هدف بهزیستی با ریاست اداره دیدار و گفتگو کردند و مشکلات آنان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 117250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد