شهریار| مبنای شکل گیری بهزیستی کمک به تأمین زندگی مردم است

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی، اساس شکل گیری این نهاد را کمک به تأمین زندگی مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد همه تلاشگران و فعالان این عرصه درسراسرکشور به ویژه پرسنل خدوم بهزیستی شهریار را از خالص ترین افراد معرفی کرد و اظهار داشت: از تلاش ها و زحمات خالصانه این عزیزان صمیمانه  قدردانی می نمایم.

فهیم راد افزود: بیست و پنجم تیر هر سال، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی نام گذاری شده است. سازمانی که مبنای به وجود آمدنش کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آنان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از اهداف والای بهزیستی تامین سلامت روحی و جسمی قشرهای محروم و انسانهایی ست که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی، عاطفی و روانی گرفتار نابسامانی و دچار عدم تعادل در زندگی شده‌اند متذکر شد: عدم رسیدگی به آنها می تواند به سلامت روانی جامعه آسیب زده و مانع نشاط، پیشرفت و تکامل آنها گردد و امیدواریم باتوجه به شعار محوری امسال که عبارت است از بهزیستی در گام دوم، هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده و با تعامل و همکاری بیشتر بتوان گامهای مثبتی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی و شهرستان برداریم.

کد خبر 39951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد