ملارد| برگزاری نشست  رئیس اداره با حوزه های تخصصی 

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد طی جلساتی جداگانه با معاونین و پرسنل حوزه ها دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره ملارد ضمن تبریک این هفته به پرسنل زحمتکش این اداره گفت: اقدامات بسیاری در گرامیداشت هفته بهزیستی صورت میپذیرد ولی یکی از مسائل بسیار مهم که کمتر به آن توجه میشود شنیدن مشکلات پرسنل ادارات بهزیستی است.  

داود خادم افزود: در این نشست ها تلاش کردیم علاوه بر ارائه آمار و عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه های تخصصی در طول یکسال گذشته نگاه ویژه ای به مشکلات و درخواست های کارشناسان داشته باشیم.  

خادم با بیان اینکه آرامش کارکنان از هر لحاظ در محیط کار موجب افزایش کارایی و خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف میشود گفت: زمانی که فرد از نظر روحی دچار مشکل باشد بالطبع نمیتواند آنگونه که باید به درستی به مراجع کنندگان که اکثریت از قشر آسیب دیده اجتماع هستند خدمت رسانی و راهنمایی کند لذا طی این نشست ها با درک شرایط فرد و تلاش در جهت مرتفع نمودن مسائلی که در محیط کار با آنها روبرو است گامی موثر در جهت بهبود شرایط روحی کارشناسان برداشته می شود.

کد خبر 39954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد