بازدید سرزده مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از اداره بهزیستی شهرستان فریمان

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در بازدید سرزده از اداره بهزیستی شهرستان فریمان از بخش‌های مختلف پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی، اشتغال و مشارکت، اورژانس آسیب‌های اجتماعی و... این اداره بازدید و از نزدیک با کارکنان و مددجویان حاضر در اداره گفت‌وگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در بازدید سرزده از اداره بهزیستی شهرستان فریمان از بخش‌های مختلف پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی، اشتغال و مشارکت، اورژانس آسیب‌های اجتماعی و... این اداره بازدید و از نزدیک با کارکنان و مددجویان حاضر در اداره گفت‌وگو کرد.

دکتر مسعود فیروزی هدف از این بازدیدهای سرزده را نظارت بر فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه هدف دانست و گفت: مراجعین بهزیستی دارای شرایط خاصی هستند و در این سازمان با جامعه هدفی سروکار داریم که باید همواره مراعات حال آنها را داشته باشیم و اخلاق حرفه‌ای و تکریم ارباب رجوع را جزء مهم‌ترین مسائل شغلی خود در نظر بگیریم. حاکم بودن جو اخلاقی در سازمان پیامدهای مهمی در پی دارد. بنابراین، سازمان¬ها می¬توانند با ایجاد چنین جوی در محیط کار باعث بروز پیامدهای مثبت فردی و سازمانی و در نتیجه افزایش بهره‌وری سازمان شوند. سازمان بهزیستی به کارکنانی نیاز دارد که انگیزه بالایی داشته باشند و با تمام نیروی خود درجهت پاسخگویی و رفع نیاز مراجعین تلاش کنند.

کد خبر 89026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد