در رسانه|پرداخت۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان سبزواری

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان سبزوار پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در نشست با برخی کارآفرینان این شهرستان، گفت: نهادهای حمایتی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی، اینتسهیلات را در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدمات، به متقاضیان پرداخت کرده اند.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: کمیته امداد حدود ۲۳۰ میلیارد ریال و اداره بهزیستی هم ۷۰ میلیارد از این تسهیلات را به جامعه هدف ارائه داده است.

وی توانمندسازی مددجویان را از اولویت‌های این دو نهاد و یکی از راه‌های تحقق آن را اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، ذکر کرد و گفت: علاوه بر تسهیلات نهادهای حمایتی، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم امسال ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در این شهرستان پرداخت کرده است.

کردیانی افزود: ۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و بیش از ۱۰ هزار خانوار مددجو با جمعیت حدود ۲۵ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی سبزوار قرار دارند.

کد خبر 93787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد