بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از تامین و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش‌آموزان مازنی نیازمند تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان گفت: با توجه به برگزاری پویش همه حاضر در سراسر استان که تا نیمه مهرماه ادامه دارد، بخش اعظمی از ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستانهای استان تامین و توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود همزمان با آغاز سال تحصیلی، لوازم‌التحریر کلیه دانش آموزان تحت حمایت را تامین کنیم.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل؛ کوله پشتی، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، کفش و غیره می باشد.

بریمانی افزود: این اتفاق مبارک با همدلی و همراهی خیرین و مردم نوع دوست مازنی رقم خورد تا هیچ کودکی از تحصیل محروم نماند.

وی در خصوص کمک‌های اعطایی بهزیستی استان به دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: این افراد توسط مددکاران سازمان شناسایی می‌شوند و اگر به علت توان مالی قادر به ادامه تحصیل نباشند امکانات لازم برای این افراد فراهم می‌گردد و تاکیدمان این است که هیچ دانش آموز تحت پوششی نباید به خاطر مسائل مالی ترک تحصیل کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه هم استانی های عزیز می توانند از طریق ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستانها و یا موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان نسبت به کمک و شرکت در پویش همه حاضر مبادرت ورزند، عنوان کرد: خیرین و مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک های غیر نقدی خود را از طریق شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران جهت تامین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد