ورامین | اولین جلسه شورای هماهنگی  مبارزه با موادمخدر

اولین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر با حضور ثامنی راد رئیس بهزیستی شهرستان ورامین در فرمانداری ویژه شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،    اولین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر به ریاست مجید درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین،   با حضور رئیس اداره بهزیستی و  رئیس دادگستری، دادستان ورامین، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری  در سالن اجتماعات  فرمانداری ویژه  شهرستان ورامین  برگزار شد.

‌مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و رئیس شورای هماهنگی مواد مخدر در این جلسه گفت : معضل اعتیاد در همه زمینه‌ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم جدی دستگاه ها و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسئولان مرتبط با رویکرد دقیق تر این موضوع را دنبال کنند.

وی افزود : برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر که به عنوان یکی از بستر اصلی ایجاد معضلات اجتماعی در جامعه می باشد، برای اولین بار قرارگاه علمی و پژوهشی در آموزش و پرورش شهرستان ورامین شکل گرفته است که با استفاده از ظرفیت های بهزیستی و مشاورین و مربیان آموزش دیده در سطح شهرستان و در سال تحصیلی جدید ورود خواهیم کرد.

درویشی در ادامه  گفت: یکی از عوامل بازگشت افراد پاک شده به دام موادمخدر که خانمان سوز  است بی هدفی و نداشتن شغل می باشد  که در این زمینه شهرستان ورامین برای اولین بار در سطح استان بعد از مرحله سم زدایی در کمپ و مراکز بهبودی و توانمدسازی بهزیستی، حرفه های تخصصی  آموزش داده و با مدارک معتبر فنی و حرفه ای  و مجوز فعالیت به این بیماران  تسهیلات قرض الحسنه  پرداخت  می شود و همچنین  تعدادی هم  به بازارکار و کارخانجات معرفی و  شروع به فعالیت می کنند. .

در پایان ثامنی راد درخصوص عدم تخصیص  اعتبارات از طریق شورای هماهنگی  مبارزه بامواد مخدر در راستای مشکلات مرکز ماده ۱۶ احسان مواردی را اعلام کرد.

کد خبر 108691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد