دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با خانواده پاکبان دارای فرزند چهارقلو

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی مدیرکل به همراه حمیده محدث معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی با حضور در منزل پاکبان دارای فرزند چهارقلو تحت پوشش بهزیستی در فضایی صمیمی ضمن احوال پرسی و دلجویی از این خانواده به بررسی و پیگیری مسائل و درخواست‌های آنها پرداختند.

در این بازدید خانواده‌ دارای فرزند چهارقلو به بیان مشکلات و چالش‌های خود پرداختند و مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن رسیدگی برای تامین لوازم ضروری زندگی آنها و تامین بسته معیشتی از طریق بهزیستی به پیگیری وضعیت مسکن آنها پرداخت و هماهنگی‌های لازم با مسکن و شهرسازی و ستاد اجرایی فرامین امام(ره) انجام گرفت. پرداخت کمک هزینه بلاعوض جهت ساخت منزل و همینطور دریافت وام مسکن از جمله مساعدت‌هایی بود که در جریان این دیدار توسط مدیرکل بهزیستی خراسان انجام گرفت.

دکتر مسعود فیروزی در این دیدار گفت: با توجه به وظیفه بهزیستی در قبال گروه‌های هدف، سعی بر آن است تا خدمات متناسب با شأن و کرامت این عزیزان از سوی بهزیستی ارائه شود.در راستای انجام خدمات متنوع خانواده‌های دارای فرزند چند قلو نهایت توجه و مساعدت را با این خانواده‌ها خواهیم داشت.

گفتنی است درحال حاضر 273خانواده دارای فرزند سه قلو و بالاتر تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی می‌باشند.

کد خبر 108739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد