اشتهارد | مراسم یادبود شهداء خدمت حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان عزیز ایشان در بهزیستی اشتهارد برگزار شد

روز سه‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و یادبود رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و شهداء عزیز خدمت با حضور "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد و جمعی از خانواده های تحت پوشش بهزیستی و با سخنرانی حجة ‌الاسلام والمسلمین صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این مراسم حجة‌الاسلام والمسلمین صلاحی به ویژگی خستگی ناپذیری و تلاش برای خدمت به مردم در رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌های ایشان یاد و خاطره و مجاهدت های شهید رجایی را برای مردم ایران زنده کرد.

وی افزود:خدمات ارزشمند دکتر رئیسی و توجه ویژه رئیس جمهور شهید را به قشر کم برخوردار و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از دیگر ویژگی‌های این شهید عنوان کرد.

در پایان مراسم "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد نیز ضمن تسلیت شهادت دکتر رئیسی و شهداء خدمت از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه خبر داد و با توجه شعار جهش تولید با مشارکت مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری همگان را به حضور باشکوه در صحنه انتخابات آینده دعوت کرد.

کد خبر 108875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد