پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/  اسماعیل دامیار ، مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.

مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)

خرداد، ماهِ حادثه‌های بزرگ در تاریخ کشور ما است؛ گاه آن چنان سایه حزن را همچون ۱۴ خرداد و ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بر کشور مستولی می‌کند و در میان این همه حزن و اندوه، حضور انبوه و میلیونی ملت ایران و حتی مسلمانان و شیفتگان خمینی کبیر در مراسم تشییع این ابرقهرمان قرن، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و گاه در ۱۵ خردادش سرآغاز و نقطه عطف حرکت و نهضتی می‌شود که به انقلابی بزرگ و بی‌نظیر منجر شده و باز هم مایه بهت و شگفتی جهانیان می‌شود.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد ، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، کارکنان اداره کل بهزیستی استان ،جامعه هدف و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم .

اسماعیل دامیار

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 109139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد