پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و ١۵ خرداد سالروز قیام مردمی پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی است که معمار و معیار انقلاب است. کسی که حکومتی را براساس معنویت پایه گذاری کرد و سال‌هاست که در این کشور راه و رسم فضیلت، تقوی و مردانگی را به ارث گذاشته است. تفکر خمینی همچنان در وجود و اندیشه این ملت جاری است و همواره شاهد حضور انسان‌های آزاده و آزاداندیش در ساختار سیاسی این کشور بوده‌ایم. کسانی که پرچم اهل‌بیت (ع) را به دوش می‌کشند و از حریم قرآن و حریم ولایت جانانه در دنیای امروز دفاع می‌کنند. شهید رئیسی و شهدای خدمت از پرورش یافتگان مکتب امام راحل بودند که در مسیر خدمت خالصانه و بی‌منت به خلق به مقام رفیع شهادت نائل گردیدند.

 اینجانب فرا رسیدن سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به ملت ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض مینمایم. به یمن رهبری خردمندانه‌ی آن پیشوای راستین و تداوم هدایت این امّت توسط مقام معظم رهبری، انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان در تمامی عرصه‌ها پیشتاز و سربلند می باشد."

مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 109213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد