پاکدشت | برگزاری جلسه پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

در آستانه فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، جلسه کمیته پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر در خصوص تدوین برنامه های پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه شورای فرعی  هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت با حضور قاسم بوربور معاون اجتماعی فرمانداری پاکدشت و نادره افشارها ریاست اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، رضا جورابلو جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر، ماشالله معماریان رئیس آموزش فنی و حرفه ای پاکدشت، معصومه میرزایی معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی و  دیگر اعضاء شورا به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل و برنامه ریزی در راستای برگزاری برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در اتاق ریاست برگزار شد.


در این جلسه نادره افشارها  دبیر اجرای برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، به فعالیتها و برنامه های قابل اجرا در شهرستان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره و بر همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

معاون اجتماعی فرمانداری شهرستان بر اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی در کنار نشاط اجتماعی بر امر پیشگیری از اعتیاد در شهرستان تاکید کرد.

در ادامه معصومه میرزایی معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی گفت :ضمن بررسی میزان تحقق مصوبات جلسه قبل، پیشنهادات اعضار را جهت هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدردر تیر ماه سال جاری با تمرکز و اولویت بر معرفی خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ و کارزار رسانه ملی پیشگیری از اعتیاد بیان نمودند.

در خاتمه هریک از اعضا به تشریح برنامه های خود شامل ایجاد نمایشگاه مبارزه با مواد مخدرهمراه با جشنواره فرهنگی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، غبار روبی از مزار شهدا ی عرصه مبارزه با مواد مخدر و تقدیر از خانواده معظم آنان، برگزاری کلاسهای آموزشی در محلات آسیب خیز، نصب بنر، پخش بروشور و پوستر در محلات پر رفت و آمد و برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت پیشگیری اعتیاد در شهرستان پرداختند.

کد خبر 109562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد