تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از عملکرد نهاد مردمی رسالت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، جلسه هماهنگی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با نهاد مردمی رسالت بابت تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال در سال جاری در دفتر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص توزیع و جذب اعتبارات جزء 4 بند ب تبصره 2 قانون بودجه سال جاری در راستای اشتغالزایی گروه‌های هدف تحت پوشش از سرفصل الگوی توسعه اجتماعی رسالت انجام گرفت. در این راستا900 میلیارد  ریال اعتبار ابلاغ شده که 50 درصد آن تخصیص داده خواهد شد . در نهایت، ابهامات دو طرف مطرح و تا حد امکان وحدت رویه در فرآیند اجرایی ایجاد گردید.

غلامرضا خالدی ضمن بیان مشکلات مددجویان در سال گذشته، گفت: امسال در راستای جذب تسهیلات بیشتر اقدام خواهیم کرد. در حال حاضر لیست افرادی که در سال گذشته باوجود اعتبارسنجی، موفق به دریافت تسهیلات نشدند را به‌منظور اینکه در اولویت پرداخت سال جاری قرار بگیرند در اختیار کارکنان نهاد مردمی رسالت قرار گرفته است.

گفتنی است، در این نشست روح اله ایرانمنش دبیر امور نهاد مردمی رسالت خراسان رضوی از ماهیت شبکه امید رسالت به عنوان سازمان حمایتی و نقش تسهیل کننده این شبکه خبر داد و در نهایت مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از عملکرد و همراهی تیم نهاد مردمی رسالت با این سازمان در مسیر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مددجویان تحت پوشش در سال گذشته تقدیر کرد.
تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از عملکرد نهاد مردمی رسالت

 

کد خبر 109774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد