شهرری |تقویت مشاوره های ضروری پیش از ازدواج برای ارتقای سلامت

اجرای طرح های جامع و مختلف آموزش های رایگان پیش از ازدواج برای ارتقای سلامت از اهداف بهزیستی شهرستان ری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران معاون پیشگیری بهزیستی شهرستان ری گفت: در تلاش  برای تقویت مشاوره های ضروری شناخت های پیش از ازدواج در راستای ارتقای سلامت اجتماعی هستیم.

نعیمه صغیری معاون پیشگیری بهزیستی شهرستان ری در گفتگو  خبرنگار شاخه سبز با اشاره بر وظایف این معاونت، گفت: مشاوران ما در راستای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات در پی کاهش آن هستند که با طرح های جامع و مختلف آموزش های رایگان پیش از ازدواج همراه افراد بودند.
 
وی یکی از مهم ترین خدمات معاونت پیشگیری را استحکام بخشی به کانون خانواده‌ها و روابط خانوادگی خواند و افزود: طبق برآورد کارشناسان اغلب آسیب ها در پنج سال اول ازدواج  اتفاق می افتاد که اگر موارد قبل از بروز اختلافات وارد مشاوره شود، قطعا جلوگیری از مشکلات خواهد شد.
 
صغیری افزود: با توجه به اینکه کارگاه های آموزشی ویژه مشاوران به صورت تخصصی و مستمر در جدول برنامه ریزی فرماندهی انتظامی استان قرار داشت همکاری خوبی در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس در سطح شهرستان داشتیم.

وی در پایان متذکر شد: از جمله خواستگاه ما در تعامل با قوه قضاییه اینست که بتوانیم مشاوره های قبل ازدواج را قوت بخشند تا زوجین احساسی و یکباره وارد زندگی مشترک نشوند و بتوانند با شناخت کامل و آگاهی لازم تشکیل خانواده بدهند.

کد خبر 110276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد