دعوت مدیرکل بهزیستی گیلان از آحاد مردم و خانواده بزرگ بهزیستی جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان؛ با صدور پیامی تمامی آحاد مردم شریف و انقلابی به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی استان را به حضور در پای صندوق های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انتخابات، نماد کامل  اقتدار و امنیت ملی است، رویدادی که مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در این صحنه آزادی و مردم‌سالاری واقعی را به نمایش می گذارند.

بدون تردید، حضور آگاهانه هم میهنان در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد.

جمعه پانزدهم تیرماه همزمان با مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، قطعا میعادگاه حماسه حضور مردم بصیر و شریف ایران اسلامی خواهد بود و بازهم مردم آگاه ایران اسلامی با حضور حماسی خود، شاخصه های وحدت، همدلی، بصیرت و تعصب به نظام مقدس جمهوری اسلامی را معنا خواهند کرد و نشان خواهند داد که نظام و انقلابمان را دربرابر تمامی خدعه ها و نیرنگ های دشمنان تنها نخواهند گذاشت.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی و سایر شهدای والامقام خدمت، از تمامی مردم شریف وهمیشه در صحنه استان ولایتمدار گیلان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی استان اعم از همکاران گرامی و جامعه معزز هدف دعوت می کنم که در کنار آحاد مردم در روز جمعه پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و با حضور پررنگ خود به فرامین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جامه عمل پوشانده و با توکل به خداومند متعال و مشارکت حداکثری، سرنوشت و آینده میهمنمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، رقم بزنند.

کد خبر 111355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد