پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی هفته وحدت و ولادت پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است: 

بسمه تعالی

حرف ما در هفته وحدت و به عنوان پیام وحدت این است که مسلمانان بیایند با هم متحد بشوند و با یکدیگر دشمنی نکنند. «مقام معظم رهبری مدظله العالی»

ربیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی(ص) زینت زمین شده است و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت نیز در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب خواهد بود.

از خاندان گوهربار پیامبر اکرم(ص) ائمه بزرگی برای هدایت و راهنمایی مردم، پرچم ولایت را به دست گرفتند تا همگان را از دریای علم و معرفت سیراب کنند که حضرت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری، نقش بسزایی در راهنمایی مردم به سوی تربیت علمی و دینی داشت.

اینجانب؛ میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر، محمد مصطفی (ص) و پرچم‌دار ولایت علوی، صادق آل محمد(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی را به محضر امام زمان(عج)، خانواده بزرگ بهزیستی استان مازندران و عموم مردم تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم تمامی مسلمانان جهان در سایه الطاف الهی و با توسل به وحدت کلمه، اتحاد و همبستگی در تمامی عرصه‌های زندگی با عزت و افتخار، سربلند و پر غرور به ‌سوی دنیایی سرشار از آزادگی، صلح و دوستی گام بردارند.

فریبا بریمانی 

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 117067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد