جشنواره سراسری فرهنگی و آموزشی «زندگی با قرآن» در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار می شود

دبیر کانون قرآن و عترت بهزیستی گیلان از برگزاری جشنواره فرهنگی و آموزشی «زندگی با قرآن» همگام با ادارات بهزیستی سراسرکشور با هدف گسترش فعالیتهای قرآنی و تقویت توانمندی مددجویان و کارکنان، در اداره کل بهزیستی گیلان خبر داد.

هاجر عزیزی دبیر کانون قرآن و عترت بهزیستی گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در بین مددجویان، کارکنان و خانواده ها، با عنوان «زندگی با قرآن»، گفت: این مسابقات در ۲ بخش خواهران و براداران ویژه توانخواهان تحت پوشش بهزیستی(نابینایان ، معلولین جسمی و حرکتی) ،کارکنان و خانواده کارکنان، مراکز شبه خانواده و زنان سرپرست خانوار) در سنین زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

وی افزود : شرکت کنند گان این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، اذان ، حفظ قرآن کریم ، تحقیق و پژوهش ، طراحی پوستر ، خوشنویسی ، مناجات خوانی ، کتابخوانی و دلنوشته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان تا تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲ می باشد؛ خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مسابقات و رقابت شرکت کنندگان و داوری آثار توسط داوران متخصص، به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده اهداء خواهد شد.

کد خبر 117296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد