بهره مندی از ظرفیت تشکلهای حوزه معلولین و نخبگان از برنامه های بهزیستی است

در سومین جلسه همفکری بهزیستی و تشکلها و نخبگان حوزه معلولین بر افزایش تعاملات و بهره مندی از ظرفیت نخبگانی این تشکلها تاکید شد.

محمد علیمرادی معاون توانمند سازی و اشتغال بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته وحدت و ایام سراسر نور و سرور ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در راستای تداوم و استمرار جلسات همفکری بهزیستی و تشکلها و نخبگان حوزه معلولین ، سومین جلسه با حضور سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان و نمایندگان و مدیران تشکلهای حوزه معلولین و نخبگان این قشر در اداره کل بهزیستی قم برگزار شد و نخبگان و نمایندگان این تشکلها به بیان دیدگاه ها ، پیشنهادات ، انتقادات و مطالبات خود پرداختند و ضمن دفاع از حقوق و مطالبات افراد دارای معلولیت از گام های مثبت سازمان مانند برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی معلولین و ... تقدیر کردند و نسبت به برخی موارد هم انتقاداتی داشتند.

در ادامه این جلسه مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به تاکیدات دولت محترم و سازمان بهزیستی کشور مبنی  بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت تشکلها و نخبگان حوزه معلولین با اشاره به جلسات مستمر برگزار شده در استان ، از اهتمام ارزنده اعضاء و حاضرین و تحرک و پویایی و دیدگاه های کارشناسی ایشان تقدیر کردند و ضمن تاکید بر راه اندازی دبیرخانه نخبگان جامعه هدف با تعیین کارگروه های مشحص خواستار پیگیری تشکلها در این زمینه شدند .

لازم به ذکر است در ادامه جلسه و با نظر اعضا مهندس محمد رضا لاری پور از نخبگان و کارآفرینان برتر حوزه معلولین استان به عنوان دبیر نخبگان جامعه هدف تعیین شدند و مسول تعیین و تشکیل کارگروه های مربوطه گردیدند.

کد خبر 117348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد