۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
آغاز پویش ماه مهر

معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی همدان از آغاز پویش" بوی ماه مهر"خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مرتضی حیدری معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی همدان از آغاز پویش" بوی ماه مهر" با   هدف جذب مشارکت های مردمی برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایتی وخدماتی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی در ادامه افزود:پویش بوی ماه مهر با تمهیدات انجام شده در شهرهای استان همدان با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت آغاز شده است و اقشار مختلف مردم در قالب آن می توانند کمک های خود را به مراکز از پیش تعیین شده اهداکننددر سال 1402 مبلغ 680میلیون تومان جهت 1600نفر از دانش آموزان جامعه هدف بهزیستی لوازم التحریربصورت نقدی و غیرنقدی دریافت نموده بودند..

برخی از خانواده های کم بضاعت به دلیل مشکالت مالی نمی توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنند،افزود: پویش "بوی ماه مهر" با هدف تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی همدان کلید خورده و امید است با همکاری خیران و مردم همدان صحنه های زیبایی از نوع دوستی را در سطح استان به نمایش بگذاریم.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد مردم و خیران نیکوکار می توانند از طریق ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستان ها و یا موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی استان نسبت به شرکت و در این پویش و اهدای کمک های خود اقدام کنند،اظهار کرد: خیران واقشار مختلف مردم می توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود شامل اجناس و نوشت افزار از جمله کیف، دفتر،خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

حیدری با اشاره به اینکه این معاونت با استعانت از درگاه خداوند متعال به نیت خدمت رسانی و با هدف حمایت از تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند جامعه هدف اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و هدایائی )نوشت افزار مدرسه ( جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند نموده است.

ایشان در پایان گفت :امسال در شهریورماه به 100نفر از دانش آموزان نیازمند شهرستان همدان از محل مشارکت های استان نفری 4میلیون ریال کمک هزینه خرید لوازم التحریر پرداخت شد.

همچنین موسسه خیریه بوی بهار امید وابسته به انجمن پلیمر پالستیک استان تهران از سال ۱۴۰۱ تاکنون خیرین این انجمن مبلغ 3۰۰ میلیون تومان در قالب بسته های نوشت افزار و همچنین برگزاری و تقبل هزینه مراسم مهرواره در محضر ولی نعمتان و همچنین مراسم روز پنجشنبه 22شهریورماه در رزن به بهزیستی رزن کمک نموده اند.

کد خبر 117368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد