برگزاری جلسه حمایت یابی طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان و زنان (مانا و ماز) در بهزیستی گچساران

جلسه ظرفیت سازی، هم افزایی و حمایت یابی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان و زنان "طرح ماناو ماز" در بهزیستی گچساران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد / سه شنبه 1403/6/27  جلسه ظرفیت سازی، هم افزایی و حمایت یابی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان و زنان (طرح ماناو ماز ) با حضور مرجان خلفی، سرپرست معاونت امورتوسعه پیشگیری، تعدادی از مسئولین ادارات  شهرستان گچساران درسالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان برگزار گردید .

خلفی ، معاون امور توسعه پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه با هدف غنی سازی اوقات فراغت و افزایش مهارت کار گروهی و شناسایی و حل مشکلات اجتماعی توسط  نوجوانان  طراحی شد .

وی افزود: هدف از این جلسه شناسایی ظرفیتها و پتانسیل های موجود در دستگاههای اجرائی به منظور حمایت طلبی در اجرای موثر پروژه های نوجوانان در طرح مانا و همچنین امکانات موجود در گسترده نمودن برنامه در سطح استان است.

در پایان سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری  استان بر اهمیت نقش شرکای سازمانی بر اجرای بهتر و پیشبرد اهداف، برنامه ها و پروژه های نوجوانان تاکید کرد.

افشین بدخشان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گچساران در این جلسه ضمن بیان اهداف این طرح و به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواستار حمایت ادارات ذی ربط بویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان شد.

 مرادی مفرد رئیس  شورای شهر گچساران به نمایندگی از سایر ادارات نیز به نوجوانان قول مساعدت نسبت به رسیدگی مشکلات محلات با همکاری ادارات دادند.

کد خبر 117391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد