اجرای پویش ملی همه حاضر همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان صادق جعفری اجرای پویش همه حاضر را حمایت از دانش آموزان جامعه هدف به منظور تامین نوشت افزار بیان کردند و افزودند این پویش از تاریخ 21 شهریور ماه شروع و تا 15 مهر ماه 1403 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید پویشی تحت عنوان (پویش همه حاضر) همزمان با سراسر کشور توسط اداره مشارکت ها در استان در حال اجرا شدن است

سرپرست اداره کل بهزیستی استان صادق جعفری اجرای پویش همه حاضر را حمایت از دانش آموزان جامعه هدف به منظور تامین نوشت افزار بیان کردند و افزودند این پویش از تاریخ 21 شهریور ماه شروع و تا 15مهر ماه 1403 ادامه دارد.

جعفری این پویش ملی را امری خداپسندانه عنوان کردند، و تسریع کردند برای این منظور شماره کارت به شماره:6367957019467427 نزد بانک مرکزی به نام اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در نظر گرفته شده تا نیکوکاران محترم و هم استانی های عزیز مساعدت های مالی خود را از این طریق به دست جامعه هدف برسانند ، همچنین هم استانی های عزیز می توانند کمک های غیر نقدی خود را با مراجعه حضوری به اداره بهزیستی شهرستان محل خود تحویل دهند. در پایان سرپرست اداره کل بهزیستی استان از جامعه خیرین و نیکوکاران که در این پویش شرکت می کنند تشکر و قدردانی کردند.  

کد خبر 117401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد