اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان (مانا) در رامشیر برگزار شد

صاحب منیعی رئیس بهزیستی شهرستان رامشیر از برگزاری اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایرانی(مانا) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان منیعی گفت:با توجه به اهمیت مشارکت و کار گروهی در پیشبرد اهداف ملی و طرح های اجتماعی و حتی سازمانهای مردم نهاد ، بهزیستی کشور طرحی را جهت آموزش به نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال برگزار مینماید.


وی افزود: در این طرح که از ۲۰ مرداد ماه تا ۲۸ شهریور ماه  اجرا شد ، در  ۱۲ جلسه در محله پدافند هوایی خاتم الانبیا و محله رمیله و با حضور ۴۲ نوجوان  دختر (پدافند هوایی) و گروه پسر (رمیله)،گام به گام نحوه مشارکت، شناسایی مشکلات جامعه و محله ، طبقه بندی و اولویت بندی مشکلات، ریشه یابی و یافتن راه حل های کاربردی جهت مشکلات و در نهایت ساخت پروژه و حمایت یابی توسط نوجوانان و با نظارت تسهیلگر مجرب انجام شد.


رئیس بهزیستی شهرستان رامشیر بیان کرد:در نهایت نوجوانان آموزش دیده می توانند به عنوان یک فرد موثر در جامعه مشکلات را شناسایی و در پروسه، ‌مشارکت و کار گروهی قرار گرفته و توانایی حل مشکلات را داشته باشند. 


صاحب منیعی تصریح کرد:نوجوان زمانی که متوجه موثر بودن خود در جامعه گردد روحیه خودباوری و خودکارآمدیش افزایش یافته که این خود باعث افزایش سلامت روان فرد و سپس جامعه میگردد.

گفتنی است  در پایان اختتامیه طرح مانا با حضور مسئولین پدافند هوایی و شورای رمیله ،مسئول کتابخانه محله و رئیس و مسئولان بهزیستی هدایا   و تقدیر نامه هایی به نوجوانان تقدیم شد.

کد خبر 117434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد