اجرای پویش «همه حاضر» در شهرستان ماکو

در آستانه آغاژ سال تحصیلی جدید و در راستای تامین نیازهای دانش آموزان تحت پوشش بعد از اجرای مرحله اول این کمک ها موسوم به پویش مشق مهر این بار پویش همه حاضر با هدف تامین کیف و لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی ماکو به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،
علی اصغر اکبری ،رئیس بهزیستی ماکو گفت: پویش «همه حاضر» در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تأمین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت، بعد از پویش مشق مهر آغاز شد.
وی افزود: این پویش با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان و با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت های مردمی در زمینه تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت تحت پوشش برگزار می‌شود.
رئیس بهزیستی ماکو بیان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان در تأمین نوشت‌افزار خود برای مدرسه با مشکل مواجه هستند که در این راستا بهزیستی ماکو نیز در سنوات قبل مجموعه اقداماتی انجام داده و امسال نیزمقرر شده است در قالب پویش ملی و با مشارکت همه نهادها و تشکل‌های دولتی و مردمی به‌عنوان یک پویش ملی و ماندگار فعالیت داشته باشد.
اکبری با بیان اینکه این پویش از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد، گفت: در این مرحله برای۳۰دانش آموز دیگر بسته های کامل شامل:کیف،دفتر،نوشت افزارو...به ارزش۶۰میلیون تومان به همت کارشناس مشارکت های مردمی از خیّرین جمع آوری و دربین دانش آموزان تحت پوشش توزیع خواهد شد.
وی به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان اشاره کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵۹۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۵۴۵۳۱۷۸ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی  و یا از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir  دراین پویش شرکت کنند.

کد خبر 117481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد