دومین جلسه شورای اداری بهزیستی فارس

دومین جلسه شورای اداری بهزیستی فارس با حضور مدیرکل،اعضای شورای معاونین،روسای دوایر ستادی و روسای بهزیستی شهرستان های سراسر استان فارس برگزار شد.

دومین شورای اداری بهزیستی فارس ارائه برنامه های شش ماهه دوم روسای بهزیستی شهرستان ها و همچنین بررسی طرح ها و ایده های خلاقانه ایشان جهت ارتقا کیفی سطح خدمات را در دستور کار داشت.
مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق (ع) ؛روسای شهرستان‌های سراسر استان را به نیروپروری و تقویت مغز افزار سازمانی توصیه نمود.

محمدرضا هوشیار؛مدیریت رفتار سازمانی ،تکریم ارباب رجوع، مثبت نگری ،امید آفرینی، انعطاف پذیری، خود مراقبتی در رفتار و ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان را از اصول مهم قابل توجه عنوان نمود و در ادامه بازدید مکرر از مراکز شبانه روزی تحت نظارت به جهت بررسی نکات ایمنی با توجه به شروع فصل سرما را مطرح کرد.
مدیر کل بهزیستی فارس توسعه ی آموزه‌های فرهنگی ،مذهبی حرفه آموزی و استعدادیابی در خانه‌های کودکان و نوجوان بهزیستی فارس؛ بسط فرهنگ سازی در راستای شناساندن کد دستوری مشارکت‌های مردمی بهزیستی فارس(#۷۱*۶۶۵۵*) را در ادامه مطرح نمود.

تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه در راستای شناسایی دانش آموزان و دانشجویان دارای رفتارهای پرخطر با هدف کاهش آسیب‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادینیز بخشی از موارد مطرح شده توسط مدیر کل بهزیستی فارس در دومین شورای اداری بهزیستی فارس بود.
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ساختمان استاد زنده یاد عبدالعلی شمس_سالن شهید فیاض بخش بهزیستی فارس

کد خبر 117514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد