کرج | اجرای نمایش کلاغ جادو در آسایشگاه خیریه کهریزک

روز پنج شنبه پنجم مهرماه معاون توانبخشی شهرستان کرج،کارشناس توانبخشی استان البرز به همراه اعضاء هیئت امناء و مدیر عامل مؤسسه خیریه کهریزک جهت بازدید از اجرای تئاتر کلاغ جادو در محل سالن اجتماعات کهریزک حضور بهم رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ "حمید قبادی دانا" مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک در مورد اجرای نمایش کلاغ جادو گفت: یکی از راه های انتقال پیام به افراد جامعه تماشای فیلم و تئاتر است.

وی افزود:امروز شاهد یک کار گروهی با ایده جدید بودیم،اینکه مددجویان در کنار همکاران می توانند یک روایت و داستان را در قالب تئاتر به تصویر درآورند و در آن ایفاء نقش کنند بسیار خوشحال کننده است از این رو با توجه به شرایط و جایگاه این عزیزان پذیرش و انتقال پیام برای مخاطبین بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.  

در پایان "زهرا صائمیان" معاون امور توانبخشی بهزیستی شهرستان کرج، اظهار داشت: از زحمات دلسوزانه دست اندرکاران این تئاتر زیبا و دلنشین صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای مجموعه خیریه آسایشگاه کهریزک مسئلت دارم.

لازم به ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از۸۰۰ نفر سالمند،افراد با معلولیت جسمی حرکتی،بیماران ام اس و کودکان دارای معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی نگهداری و خدمات توانبخشی و مراقبتی دریافت می‌نمایند.

کد خبر 118125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد