مدیرکل استان تهران روز بهزیستی را گرامی داشت

مدیرکل بهزیستی استان تهران با صدور پیامی فرارسیدن ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در این پیام با اشاره به نوع خدمات این نهاد به جامعه هدف سازمان، شاغلان در آن را انسان هایی خاص و فراتر از زمان و مکان قلمداد کرده است.

متن پیام شاهرخی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهزیستی در این چهل و یک سال گذشته با پذیرفتن مسئولیت های متعدد و کاربردی، نقشی پررنگ در زندگی ایرانیان از خود به نمایش گذاشته و با احتساب میزان اعتبارات، امکانات و محدودیت منابع انسانی، کارنامه ای درخشان و پرتلالو پیش روی خود دارد.

بزرگترین سازمان دولت در حوزه رفاه اجتماعی از بدو تولد تا پایان عمر افراد با طرح و برنامه های مختلف و تخصصی و مبتنی بر دانش کارکنان خود، اثربخشی خاصی را در زندگی همگان به منصه ظهور رسانده که این مهم از افتخارات این مجموعه عظیم است که در هیچ ارگان یا دستگاه اجرایی، مثالی شبیه به آن را نخواهیم یافت.

توجهات نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقشار ضعیف جامعه و زدودن فقر از چهره مردم از رسالت ها و وظایف اصلی بهزیستی است که شاغلان در این نهاد، انسان هایی خاص و فراتر از زمان و مکان هستند که در پی حل مشکلات جامعه هدف سازمان و بازگردان آنها به مسیر طبیعی زندگی تلاشی به مثابه ایثار از خود ارائه می کنند که الحمدالله در این مسیر پرمخاطره همراه با مردم به توفیقات قابل ملاحظه ای نیز دست یافته اند که مقابله با ویروس کرونا دوشادوش با کادر درمان در یکسال اخیر نمونه ای از همین تلاش مقدس است.

 
اینجانب با گرامیداشت یاد سبز شهید بزرگوار محمد علی فیاض بخش که با نگاه آرمانی و برآمده از بطن و متن انقلاب اسلامی بهزیستی را پایه گذاری کرد، روز بهزیستی و هفته امسال که منقش به هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده است را به یکایک همکاران گرامی در سراسر استان و شرکای اجتماعی سازمان تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند متعال، تأییدات و توفیقات همگان را خواستارم.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 39969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد