نشست سرپرست بهزیستی استان بوشهر با فرماندار شهرستان دشتی

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ادامه دیدار و نشست ها با مسئولین شهرستانی با علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان ضمن تقدیر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان دشتی به جامعه هدف بهزیستی در همه ابعاد اظهار داشت : تلاش در خدمت به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، رفع نیاز، مسائل و مشکلات این قشر از جامعه رسالت اصلی سازمان بهزیستی است که همواره این دستگاه در قبال کسانی که دارای عضو معلولیت هستند به این عزیزان ارئه خدمت تخصصی می دهد.

رضا محمودی بر فعالیت در حوزه های عمرانی جهت پیشبرد خدمات رفاهی و اجتماعی در همه زمینه ها برای افراد تحت پوشش تاکید کرد.

سرپرست بهزیستی استان در ادامه سازمان بهزیستی را مهمترین نهاد حمایتی و اثر گذار در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه دانست و افزود: تنها می‌توان با حمایت و تعاملات سازنده مسئولین استانی و شهرستانی شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار مهم و با ارزش در زمینه گسترش رفاه و خدمات به جامعه مظلوم و خاص بهزیستی باشیم.

علی بحرانی فرماندار دشتی بر ضرورت توجه به محرومین و رفع دغدغه‌های آنها تاکید کرد و گفت: ظرفیت صنایع استان بوشهر برای حمایت از مددجویان استفاده شود.

وی ادامه داد: اقدامات مجموعه بهزیستی در جهت حمایت از محرومین جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار شهرستان دشتی با بیان اینکه دشتی از جمله شهرستانهایی است که باید نگاه ویژه مسئولین استانی به آن گردد تصریح کرد : باید از ظرفیت‌های پتروشیمی‌ها در جهت حمایت از مددجویان استفاده شود.

بحرانی در پایان بر راهکارهای مناسب و توانمند کردن افراد تحت پوشش بهزیستی در همه زمینه ها تاکید کرد.

کد خبر 91540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد