دیدار مدیرعامل انجمن نابیناییان با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

در آستانه روز جهانی نابینایان (عصای سفید) اعضاء و مدیر عامل انجمن نابینایان با حضور در دفتر سرپرست بهزیستی استان بوشهر با رضا محمودی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و تبریک این روز به روشندلان اظهار داشت: خداوند متعال نعمت های بیشماری را به انسانها داده است که یکی از آنها بینایی است.

وی با بیان اینکه برخی از انسان ها به دلایلی از این نعمت بهره مند نیستند افزود: خداوند سبحان به واسطه ذات بزرگ و بخشاینده اش در قبال عدم برخورداری برخی از انسان ها از این نعمت، نعمات ویژه ای در اختیار روشندلان قرار داده است و یقینا درک و دیدن مباحث با چشم دل یکی از این نعمات ویژه است که در وجود این عزیزان پدیدار هست.

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان به وجود برخی از نیازها و الزامات افراد روشندل اشاره کرد و تصریح کرد: رفع این نیازها، نیازمند همراهی مردم و مسئولان است و خود ما هم وظیفه داریم در رفع مشکل و نیازهای اجتماعی این قشر از جامعه گامهای موثری برداریم.

محمودی با تاکید بر فضا سازی محیطی جهت رفت آمد نابینایان در سطح شهر و نظارت دقیق در حوزه ساخت و سازها برای افراد دارای محدودیت و معلولیت خواستار عزم جدی مسئولان ذی ربط در این قضیه شد.

علی شاکری مدیر عامل انجمن نابینایان استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از حمایتهای همیشگی مجموعه مدیریتی بهزیستی استان به قشر جامعه نابینایان گفت: همزمان با روز جهانی نابینایان برنامه های متنوعی را در دست تدارک داریم که از مهمترین آنها اجرای پیاده روی افراد نابینا در روز جمعه تا مصلی نماز جمعه شهر بوشهر، دیدار با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر، همایش پیاده روی از میدان المپیک تا میدان پرچم از اقدامات مهم این برنامه ها خواهد بود

کد خبر 91604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد