کسب رتبه برتر پدافند غیرعامل خراسان رضوی در سطح کشور

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی در مراسم گردهمایی پدافند غیرعامل شناختی که در سالن همایش‌های موسسه خیریه توانبخشی دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی همدم فتح‌المبین برگزار گردید، گفت: امروز در حوزه پدافند غیرعامل حرکت جهادی رقم خورده است. کسب رتبه برتر پدافند غیرعامل خراسان رضوی در سطح کشور مرهون تلاش‌های بی‌وفقه همه دستگاه‌های اجرایی، مدیران و همکاران در استان خراسان رضوی است.

هاشم جنگی افزود: مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل را یک اصل برای همیشه می‌داند نه برای یک مقطع زمانی خاص و در جایی دیگر، پدافند غیرعامل را به شعله‌ای همیشه فروزان تشبیه می‌کنند. پدافند غیرعامل یعنی پیشگیری، مواظبت، مراقبت، اعتقاد و عزم راسخ . بیش از 10 دستورالعمل و آیین نامه در موضوعات مختلف به دستگاه‌ها ابلاغ شده و گزارشات عملکردها نیز به‌صورت مداوم برای ما ارسال می‌شود. اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه و نگاه ویژه‌ای به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی داشته باشند و فرمایشات رهبری رو فصل الخطاب برنامه‌های خود قرار دهند، قطعا مخاطراتی ما را تهدید نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:  به فرمایش مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل مثل مصونیت‌سازی بدن انسان است و از درون ما را مصون می‌کند، معنایش این است که ولو دشمن تهاجمی هم بکند و زحمتی هم بکشد، اثری نخواهد کرد. پدافند غیرعامل ما را از درون ایمن می‌کند. اگر بدن انسان از درون سالم باشد، هیچ نوع میکروبی وارد بدن نخواهد شد اما بدن ضعیف با سرایت اولین میکروب دچار مشکل و مریضی خواهد شد. بنابراین زمانی که از درون و از طریق رعایت نکات زیرساختی ایمن شویم، توان و عزم مقابله با هرنوع تهدید خارجی را خواهیم داشت.

کد خبر 93653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد