تقدیر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مدیرکل بهزیستی

رضا زندی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به دلیل انتخاب سازمان بهزیستی جزء دستگاه‌های برتردر ارزیابی‌های انجام گرفته در سال گذشته در راستای عملکرد فعالانه‌ در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم، حفاظت و صیانت از حقوق عامه از مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر فیروزی

مدیرکل محترم بهزیستی خراسان رضوی

بااهداء سلام و تحیت؛

خدمت به مردم مومن ایران اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی و گران‌سنگی است که خدمتگزاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و موجب سربلندی ایشان در پیشگاه خداوند متعال می‌گردد. انشالله کوشش‌های مسئولانه و تلاش‌های مومنانه شما که همراه با شور ایمانی و شعور انقلابی می‌باشد، همواره قرین توفیق و تایید الهی بوده و موجبات پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور را فراهم نماید.

اینک که جنابعالی براساس ارزیابی‌های به عمل آمده در سال 1402 دارای عملکرد فعالانه‌ای از باب پیشگیری از وقوع جرائم، حفاظت و صیانت از حقوق عامه می‌باشید و جزء دستگاه‌های برتر شده‌اید، این لوح تقدیر به رسم یادبود و به پاس قدردانی از خدمات ارزنده و سازنده شما در مسیر بالندگی دستگاه قضایی و اجرای بند5 اصل 156 قانون اساسی و بالتبع نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم حضور ارزشمندتان می‌گردد.

در پایان، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی  تحت عنایات ولی‌عصر(عج) و توجهات خاصه حضرت ثامن الحجج(ع) و زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را ازدرگاه احدیت برای جنابعالی مسئلت می‌نمایم.

انتظار می‌رود این کوشش و ممارست هدفمند و ارزشمند در سال جاری استمرار یابد. در پایان امید است در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

رضا زندی

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی
تقدیر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مدیرکل بهزیستی

 

کد خبر 108354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد