جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان چالدران

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران؛
مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان از برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست " عبدالله نژاد" فرماندار چالدران و با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری خبر داد.
سلماسی گفت: در این جلسه فرماندار چالدران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
عبدالله نژاد با اشاره به زنده نگه داشتن ارزشهای دوران دفاع مقدس افزود: باید با هماهنگی کلیه ادارات برنامه های هفته دفاع مقدس به گونه ای کیفی و گسترده طراحی واجرا شود تا حاصل ایثار، استقامت، از خودگذشتگی و آرمانهای شهداء به نسل جدید منتقل و نسل جدید نیز بدانند امنیت و آرامش امروزی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداء است.
شایان ذکر است در پایان رئیس بهزیستی و سایر مسئولین ادارات آمادگی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این هفته اعلام نمودند.
گفتنی است برگزاری صبحگاه مشترک در اولین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره محلات، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از برنامه های این هفته می باشند.

کد خبر 117248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد