جلسه توجیهی سامانه جامع در بهزیستی شاهین دژ

جلسه توجیهی و آموزشی سامانه جامع بهزیستی برای مددکاران مراکز مثبت زندگی شهرستان در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
با حضور ریاست بهزیستی ، کارشناس پذیرش و کارشناسان امور اجتماعی و توانبخشی و کلیه مسئولین فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی جلسه توجیهی و آموزشی طرح انتقال پرونده های سامانه جامع در سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد ‌.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مسئولان فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی گفت : سامانه جامع در ادامه روند خدمت رسانی بهتر برای جامعه هدف طراحی و ساخت شده است تا بهتر از سامانه های ارمغان و لایف پلاس با سهولت بیشتری در خدمت این عزیزان باشیم .
وی افزود ؛ از جمله مزایای این طرح تکریم ارباب رجوع، سهولت در خدمت رسانی به مردم، افزایش رضایت شهروندان، کاهش چشمگیر استفاده از کاغذ و بایگانی فیزیکی، و.... است.
داداشیان خاطرنشان کرد: در همین راستا این اداره نیز با فراهم نمودن زیر ساختهای لازم جهت دسترسی به سامانه فوق و همچنین آموزشهای لازم به مددکاران تعیین شده در هر حوزه اقدام به استفاده از سامانه مذکور کرده است و بهره برداری از این سامانه در اداره شهرستان فراهم گردیده و در حال انتقال پرونده ها است.
گفتنی است ؛ در این جلسه کارشناس پذیرش آموزش های لازم را به مددکاران حاضر در جلسه ارائه و به سوالات مطروحه پاسخ های لازم داده شد

کد خبر 117252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد