کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت هفته وحدت کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع پیشگیری از معلولیت ها در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ و به همت دفتر امور اجتماعی کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع پیشگیری از معلولیت ها بمناسبت هفته وحدت در سالن کنفرانس بهزیستی شهرستان برگزار گردید .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : هدف از این آموزش ، ایجاد مهارتی است که به خانواده های دارای افراد معلول کمک می‌کند تا بتوانند شناخت بیشتری در مورد معلولیت ، خصوصیت‌ها، نیازها، خواسته‌ها، اهداف، نقاط قوت، نقاط قابل‌ بهبود، احساس‌ها، ارزش‌ها و هویت‌شان بیابند، تا بیشتر و بهتر آنان را بشناسند و بهتر بتوانند آنچه را که هستند بپذیرند و یا تغییر دهند.
ایشان اظهار داشت ؛ یک شخص باید در انجام فعالیت های خود برای مدیریت زندگی در خانه ، محل کار و در مکان های عمومی احساس راحتی داشته باشد . تحقق این هدف ترکیبی از مهارتهای متمرکز در زمینه های خاص و توانایی اصلاح رویکرد فرد نسبت به کارهای روزمره نیاز دارد .
وی افزود ؛ آموزش مهارتهای زندگی در بزرگسالان دارای معلولیت فقط ایجاد یک سبک زندگی مستقل تر نیست ، بلکه می تواند به میزان زیادی به آن ها کمک کند .این کار همچنین به تفریح و لذت بردن بیشتر از فرصت های اجتماعی رومزه می انجامد .
گفتنی است در کارگاه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حاضر در جلسه مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح و توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی توضیحات لازم در این خصوص ارائه گردید .

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 117462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد