پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم
هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ زمانی نیست؛ گنجینه‌ عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
هفته دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور حماسه‌های سترگ، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است. آزادمردان و شیرزنانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدند.
ملت غیور ایران اسلامی با مقاومتی ستودنی خود در هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست‌ ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرد و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان داد.
آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف و انقلابی ایران، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسالت دارم.
فریبا بریمانی 
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 117512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد