پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)

مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان،در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت ، ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" یدالله علی الجماعة"

دست خدا بر سر جماعت است«پیامبر اکرم (ص)"

هفته مبارک وحدت،میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  نوید بخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی  و  پیام‌آور برادری، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در سایه قرآن کریم، سنّت و سیره رسول اکرم (ص) و فرصتی بسیار مغتنم برای حرکت مسلمانان در مسیر تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.

فرارسیدن ۱۷ربیع‌الاول  میلاد فخر عالمیان، پیامبر صلح و دوستی، مایه مسرّت اولیاء، غایت و آمال اوصیاء و آخرین فرستاده باری تعالی است که مردم را بر محور کلام بر حق و آسمانی " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " گرد هم آورد.

وجود پربرکت حضرت محمد مصطفی (ص) نوید بخش آزادی و مهربانی و روشن کننده راه انسانیت برای تمام انسان های آزاده جهان و در تمام ادوار بوده است چرا که آزادی و معرفت به هستی متعلق به ذات تمامی انسان هاست.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و  هفته وحدت و همچنین ولادت امام جعفر صادق (ع)، الگوی صدق باطنی و حقیقی ،به کلیه مسلمانان به ویژه همکاران شریف خود در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش، از خداوند منان توفیق زندگی در سایه سار درخت یگانگی و وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ کاشته اند، مسالت می نمایم.

مهران کریمیان

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 117537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد