به‌کارگیری ۷۹ نیروی جدید در بهزیستی خراسان رضوی

معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی گفت: به‌زودی ۷۹ نیروی جدید در ادارات بهزیستی ۲۹ شهرستان مشغول به‌کار خواهند شد.

منوچهر عدالتجو افزود: در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی تعداد ۷۹ سهمیه به استان خراسان رضوی اختصاص یافته  است و درحال حاضر ۳ برابر ظرفیت پس از بررسی مدارک دعوت به مصاحبه شده‌اند. درنهایت نیروی جدید برای ۲۹ شهرستان از طریق این آزمون جذب خواهد شد.

وی افزود: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان‌های ارائه دهنده‌ی خدمات رفاه اجتماعی نیازمند به کارگیری نیروهای متخصص و مسلط به دانش، علم و آگاهی به روز است. جذب کارمند، آموزش به کارکنان، ارزیابی عملکرد، تخصیص پاداش و همچنین فراهم آوردن محیط سالم و بدور از تنش جهت فعالیت کارکنان از مهم‌ترین وظایف مدیریت پشتیبانی و منابع انسانی در سازمان است.

معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی درخصوص فرآیند جذب نیروهای متخصص جدید، گفت: فرآیند مصاحبه داوطلبان از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز گردیده و طی ۴۵ روز کاری به اتمام خواهد رسید. پس از فرآیند مصاحبه و اعلام نتایج پذیرفته شدگان از سازمان بهزیستی کشور، مراحل گزینش تکمیل و شماره مستخدم صادر خواهد شد و نیروهای جدید مشغول به کار می‌شوند. به محض اعلام نتایج، فرآیند استخدام این افراد جهت شروع به کار انجام می‌گیرد.

وی افزود: حداقل یک سوم عمر مـا در محـیط کـاری سـپری مـی شـود و از طرفـی بسـیاری از روابـط و مناسبات ما در طی ساعات کاری شکل می‌گیرند بنابراین رضایت شغلی، علاقه‌مندی نسبت به مسئولیت‌ها و وظایف شغلی موضوع بسیار مهمی در استخدام و به‌کارگیری افراد است.

عدالتجو خاطرنشان کرد: نیروی انسانی کارآمد، با ارزش‌ترین منبع هر سازمانی به حساب می‌آید. آموزش" کارکنان با هدف ارتقاء کیفی سطح مهارت، دانش و نگرش موجب توانمندی افراد در ایفای وظایف خود و کامیابی سازمان می‌گردد. بدین‌منظور دوره‌های آموزشی به‌صورت مستمر در طی سال برای تمامی نیروهای شاغل در بهزیستی خراسان رضوی برگزار می‌شود. طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با معاونت‌ها، دوره‌های کارورزی ویژه نیروهای جدید قبل از شروع به کار برای این افراد برگزارخواهد شد.

کد خبر 108355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد