اخبار شهرستان‌ها| آماده سازی شغلی راهکار اساسی اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی رییس و کارشناس اشتغال بهزیستی خواف در جلسه‌ای مشترک با ریاست و کارشناس اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیان تجربیات مشترک در حوزه اشتغال پرداختند.

رییس اداره بهزیستی خواف در حاشیه این جلسه، گفت: باتوجه به ابلاغ اعتبارات در حوزه اشتغال و سیاست‌های ابلاغی سازمان بهزیستی در تلاشیم تمام موانع و چالش‌های پیش روی مددجویان در این حوزه را با کمک تجربیات سایر سازمان‌های مرتبط خصوصا کمیته امداد که بیشترین همکاری را با بهزیستی دارد، بر طرف نمائیم.

سیدمهدی متولی افزود : در حال حاضر حوزه دامداری و کشاورزی در شهرستان بیشترین متقاضی دریافت تسهیلات را دارد و با توجه به اینکه این دو حوزه با امنیت غذایی و سلامت آحاد جامعه در ارتباط است از امسال راهکارهای ویژه‌ای برای این دو بخش درنظر گرفته شده که در نهایت منجر به ارتقاء کیفیت و خدمات خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم موضوع خرید دام است که با مشخص شدن راهبرهای شغلی و انتخاب بهترین افراد در این حوزه قطعا این مشکل مرتفع خواهد شد . بیمه دام و پلاک گذاری جزو اولویت‌ها خواهد بود که همه این اقدامات در نهایت به نفع جامعه هدف و باعث پایداری اشتغال می‌گردد.

 

کد خبر 109792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد