جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی افراد دارای معلولیت منطقه «زاگرس»

جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی افراد دارای معلولیت منطقه «زاگرس» به قلم ایبنا، خبرگزاری کتاب ایران، منتشر شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه به نقل از ایبنا؛

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های بهزیستی در زمینه ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به افراد دارای معلولیت و همچنین تلاش در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه، با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر نمایش در ایجاد ارتباط هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا، به‌منظور توانمندسازی افراد دارای معلولیت، فراخوان هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت «زاگرس» ارسال و منتشر شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این جشنواره به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور و مشارکت ادارات‌کل بهزیستی استان‌های ایلام، لرستان، کردستان و همدان، از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

شهبازی با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ مهلت ارسال متون را خواهند داشت، تصریح کرد: هم‌چنین علاقه‌مندان به بخش نمایشنامه‌نویسی، تا ۱۵ آبان‌ماه فرصت ارسال آثار داشته و در نهایت این جشنواره در آذر ماه سال جاری با حضور شرکت‌کنندگان و برگزیدگان برگزار می‌شود.

بهزاد شهبازی در پایان عنوان کرد: هشتمین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی افراد دارای معلولیت منطقه «زاگرس»، در بخش تئاترهای صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، کودک و نوجوان، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد./ایبنا

خبر مرتبط


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 117164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد